Najczęstsze pytania

ROZMIARÓWKA  Posiadamy w ofercie wiele modeli koszul od różnych producentów, dlatego wybierając rozmiar dla siebie, zawsze sugeruj się wymiarami w cm, podanymi w tabeli przy każdym produkcie. 

ZAMÓWIENIA Przyjmujemy zamówienia od zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników. Możesz również złożyć zamówienie jako użytkownik niezalogowany. Na etapie potwierdzenia zamówienia możesz sprawdzić i zmienić zamówienie oraz swoje dane. Zwróć uwagę czy podany adres jest prawidłowy i zawiera wszystkie dane niezbędne do dostarczenia paczki. Po złożeniu zamówienia otrzymasz mail z potwierdzeniem, a następnie kolejny, informujący o wysyłce, z linkiem do śledzenia przesyłki. W zakładce Moje zamówienia możesz zobaczyć szczegóły swoich dotychczasowych zamówień.

METODY PŁATNOŚCI Za zakupy możesz zapłacić przelewem tradycyjnym lub kartą kredytową, a także za pośrednictwem bezpiecznego serwisu przelewy24 oraz PayPal. Istnieje również możliwość dokonania płatności za pobraniem. Po opłaceniu zamówienie zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę www.florenceandme.pl. Jeśli do zamówienia jest Ci potrzebna faktura, zaznacz to finalizując zakupy. Otrzymasz ją mailem zaraz po otrzymaniu przesyłki z zamówieniem.                

WYSYŁKA I DOSTAWA Twoje zamówienia przygotowujemy do wysyłki na bieżąco, w tygodniu roboczym, maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (za pobraniem) lub od zaksięgowania wpłaty (przy płatnościach kartą lub przelewem.) Paczki wysyłamy za pośrednictwem DPD (dostawa pod wskazany adres) oraz Poczty Polskiej (odbiór w punkcie Poczty, na wybranej stacji Orlen i w kiosku RUCH). Możliwe jest też nadanie paczki do wybranego Paczkomatu InPost. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Nasi przewoźnicy deklarują czas dostawy 1-3 dni. Jeśli dostawa przedłuża się, prosimy o kontakt – sprawdzimy co się dzieje.

WYSYŁKI ZAGRANICZNE Przesyłki przygotowujemy na bieżąco, w tygodniu roboczym, maksymalnie w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty (przy płatnościach kartą lub przelewem.) Paczki wysyłamy za pośrednictwem DPD (dostawa pod wskazany adres), cennik dostępny TU. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Nasi przewoźnicy deklarują czas dostawy 2-4 dni. Jeśli dostawa przedłuża się, prosimy o kontakt – sprawdzimy co się dzieje.

ZWROT I WYMIANA  W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz zmienić zdanie i odstąpić od umowy. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez  prosty kreator, który daje do wyboru dwie możliwości:

1. Możesz odesłać paczkę zwrotną Pocztą Polską - wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowany dokument zwrotu i etykiety na paczkę i, np. w drodze do pracy, zostawisz przesyłkę w dogodnej dla Ciebie siedzibie Poczty Polskiej. Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,00 zł przy czym nie musisz jej płacić na poczcie - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Ci za odesłany towar. Więcej informacji znajdziesz TU.

2. Możesz nadać paczkę samodzielnie - w tym celu należy włożyć do paczki wydrukowany i wypełniony dokument zwrotu i odesłać ją na adres Isla s.c. ul. Hurtowa 4 lok. 6 15-399 Białystok.

 Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza. Formularz odstąpienia od umowy, do wydrukowania, jest dostępny TU.

Zwróć uwagę, aby zwracane rzeczy były nieużywane, czyste, z kompletem metek i w oryginalnym opakowaniu. Jak tylko paczka do nas dotrze i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze - w ciągu maksymalnie 14 dni.

REKLAMACJA Towar niepełnowartościowy lub uszkodzony możesz zareklamować. Najszybciej i najwygodniej jest dodać reklamację z zakładce TWOJE KONTO, załączając zdjęcie i opis wady. Skontaktujemy się w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych.

Jeśli wolisz tradycyjne rozwiązania wydrukuj formularz reklamacyjny dostępny TU, wypełnij go i wyślij wraz z reklamowaną rzeczą na adres: Isla s.c. ul. Hurtowa 4 lok. 6 15-399 Białystok. Reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki.
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel